OVĚŘOVACÍ SERIE
Ověřovací serie jak název napovídá slouží k ověřování. Tak co jsem teda ověřil:
Přinutit vůz projet oblouk o poloměru r286 nebude tak jednoduché jak jsem předpokládal.
Příčiny: Podvozky se nachází v místě zesílení rámu vozu. Nové „plastičtější“ provedení podvozku. Při natáčení podvozku zesílení rámu skříně vozu omezuje volný pohyb podvozku.
Jako první se nabizí možnost rozšířit skříň vozu. Zkusil sem již dříve a nepřichází do úvahy jelikož to docela mění proporce vozu a nevypá to hezky.
Druhá možnost je zeslabit v místě kolize, rám vozu. Tato úprava se zdá být tou správnou. Po této úpravě se jízda obloukem o poloměru 286 mm dá uskutečnit. Takže se pro seriovou výrobu musí upravit technologie výroby.
Na modelu byly doplněny drobnosti, jako tažný hák, je na výběr ze dvou provedení vedení tažného háku, dále kotvy na bocích skříně a zjednodušená „2D“ brzdová výstroj.
Nádstavba chladícího agregátu je další místo které v seriovém provedení dozná změny. Podle originálu byla dopněna o samostatnou stříšku a ještě budou upraveny některé detaily.
To by z ověřovací serie bylo snad všechno a na nic sem nezapoměl.
ČerTT