Docela se mi nedaří s tiskem. Konstrukce modelů je náročná, hlavně tedy časově. Nejlepší na tom je skutečnost, že ve finále se ukážou drobné nedostatky. Něco jako chyba v textu kde je špatně uvedený rozměr.
Docela to stačí na zkažení nálady. Hlavně když se něco takového stane několikrát po sobě.
Takže jen pro zábavu jsem dokončil pár modelů i když vím že je budu muset přepracovat. Nebo taky ne…
Podvozek typu 23-2-8, U ČSD asi nejpoužívanější podvozek nákladních vozů. Ten rozhodně stojí za ztvárnění, naštěstí mi stačilo doladit model co vytvořil kolega. Podvozek má mosazné ložiska, proto musí býd ložiskové domky poněkud větší.
Model na který jsem se těšil asi nejvíc je model Tatry 148, jde o velice zajímavý model protože se tatry vyráběly v mnoha verzích. Kabina je upravený model co jsem našel na internetu, stejně jako pneumatiky. Začal jsem autojeřábem AD 20. Něco mi na modelu nepasovalo, ale nějak jsem si na to zvykl až do okamžiku kdy jsem udělal verzi tahače návěsů. Tak to budu muset zase poupravit. Navíc dodneška jsem nevyřešil zasklení kabiny. Teoreticky vím jak na to.
Model nákladního vozu Zt 23 sk. Tady je trochu problém s rozměrem. Model nesplnil očekávání něco je špatně, trochu poladit rozměry. Ovšem nejdřív musím najít vhodný objekt k odměření.
Mrazící vůz MK4 441-81 musím dořešit malou drobnost, model se nevejde do tiskárny…. bohužel každé řešení přináší nové problémy.
Jedna dobrá zpráva závěrem, krabička pro kolejový jeřáb EDK 750, ve dvou provedeních pro samostatný jeřáb a pro komplet jeřáb i s vozem pro protizávaží.
Modelaření zdar
ČerTT